מימון ושיווק עבור יזמים

תוכן עניינים

עולם היזמות צובר תעופה ויחד איתו נכנסו לשוק עוד הרבה גופי מימון עבור יזמים

חשוב להכיר את תהליך הליווי ולהבין מהן ההוצאות הכרוכות בגין המימון ולא אני לא מדבר על הריבית.

זה נכון, לריבית יש השפעה על מחיר הכסף אך בליווי פרויקטים כסף רב טמון בתנאים העסקיים, יזם שלא ידע להבין את הסיטואציה הספציפית עבור הפרויקט יכול להפסיד מאות ומיליוני שקלים בתהליך.

המשרד עונה בדיוק על הצורך הזה, על חוסר ההבנה של היזם בנושא המימון כי כשגוף מימון מתחיל את השיחות בנוגע לליווי היזם, והיזם מדבר רק על הריביות אז הגוף המממן יודע שהוא משחק מול שער ריק!!!

על כל זה אנחנו עונים תוך כדי התחשבות בצרכי היזם, ישנם יזמים המעדיפים סיוע במינוף גבוה, כלומר בהקטנת מרכיב ההון העצמי (EQUITY) שלהם בעסקה, ישנם יזמים שזקוקים למהירות ויעילות כדי לא לפספס את העסקה. כל צורך שעולה מהשטח, המטרה שלנו היא לבוא ולהתאים את עצמנו אליך.

 

שיווק הפרויקט עבור היזם יוצר מעטפת וסנכרון בין תנאי הליווי של הגוף המממן/מלווה לבין קצב המכירה וניהול הרווחיות של היחידה הנמכרת, יתרה מכך המומחיות שצבר הצוות בשיווק פרויקטים מעלה את יכולת היזם למצות את הרווחים הפוטנציאלים בגין כל יחידה נמכרת.

במילים אחרות: נכנס יותר כסף, יש פחות כאבי ראש, אנשי מקצוע מנהלים את המכירה והמו"מ מול לקוח הקצה.

השיווק מתבצע במספר שלבים

בשורה התחתונה – ייצור רווחיות מקסימלית לפרויקט.

הליווי מיועד גם עבור יזמים ותיקים שרוצים לחסוך ולייעל זמן יקר וכסף, וקריטי ביותר עבור יזמים מתחילים ב 5 הפרויקטים הראשונים שלהם, לפני שתשלמו "שכר לימוד" עדיף שתשלמו שכר ליווי.

דילוג לתוכן